Level Up Lift Solutions
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    • ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ
    • ΘΑΛΑΜΟΙ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ
    • ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ
    • ΑΝΑΒΑΤΟΡΙΑ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
    • ΑΝΑΒΑΤΟΡΙΑ ΦΟΡΤΙΩΝ
    • ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ ΣΚΑΛΑΣ
    • ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΦΡΕΑΤΙΑ
    • ΠΙΝΑΚΕΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ​
​

 ​Σύμφωνα με το άρθρο 4 της υπ'αριθμόν Οικ. Φ.Α/9.2/ΟΙΚ.28425(ΦΕΚ 2604/Β/2008)  η συντήρηση για όλους τους εγκατεστημένους ανελκυστήρες είναι υποχρεωτική. Συνοπτικά η συντήρηση περιλαμβάνει τον έλεγχο όλων των διατάξεων ασφαλείας , τον καθαρισμό και την λίπανση όπου και όποτε απαιτείτε, την αντικατάσταση τυχών ελαττωματικών υλικών καθώς και την ρύθμιση μηχανικών διατάξεων όπου κρίνεται απαραίτητο, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής λειτουργία του ανελκυστήρα. Όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους κανόνες της τέχνης και τις υποδείξεις των κατασκευαστών των διαφόρων εξαρτημάτων. Το πρόγραμμα για τη συντήρηση διαμορφώνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις ασφαλείας που προβλέπονται από τις διατάξεις που ίσχυαν κατά την εποχή εγκατάστασης του ανελκυστήρα . Mπορεί  να συμφωνηθεί με τον διαχειριστή και κάποιο διαφορετικό πρόγραμμα , όχι όμως να περιλαμβάνει αριθμό συντηρήσεων ανά έτος  μικρότερο του προβλεπόμενου.
   ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ

Σύμφωνα με το άρθρο 1 της τροποποιημένης  υπ'αριθμόν  ​Φ.Α/9.2/ΟΙΚ.28425/1245/22.12.08 (ΦΕΚ 2760/Β/2019) Για κάθε εγκατεστημένο ανελκυστήρα η καταχώρηση είναι υποχρεωτική και για όσους δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία καταχώρησης  παρέχεται  προθεσμία μέχρι και 31.12.2021  εντός της οποίας οι ιδιοκτήτες ή οι διαχειριστές υποχρεούνται να τη ολοκληρώσουν. Η καταχώρηση του ανελκυστήρα πραγματοποιείται πλέον στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, στον οποίο υπάγεται η περιοχή όπου έχει εγκατασταθεί ο ανελκυστήρας και τηρείται αρχείο , το οποίο αποτελείται από το μητρώο και τα απαραίτητα δικαιολογητικά . (υπεύθυνες δηλώσεις, τεχνικός φάκελος, πιστοποιητικό, βιβλίο παρακολούθησης ανελκυστήρα).
    ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ
     Σύμφωνα με την   υπ'αριθμόν  ​Φ.Α/9.2/ΟΙΚ.28425 (ΦΕΚ 2604/Β/2008)  ο περιοδικός έλεγχος του ανελκυστήρα πραγματοποιείτε στα πλαίσια της επιβεβαίωσης της καλής κατάστασης του ανελκυστήρα. Ο διαχειριστής ή ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει έναν αναγνωρισμένο φορέα για τον έλεγχο του ανελκυστήρα, ενώ ο εγκαταστάτης ή ο συντηρητής υποχρεούται να γνωστοποιήσει στον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή τους φορείς ελέγχου , ούτος ώστε να επιλέξει τον φορέα της προτίμησης του.

     Ο περιοδικός έλεγχος πραγματοποιείται:

  1. Για ανελκυστήρες μέχρι 6 στάσεις σε κτίρια με χρήση κατοικίας κάθε 6 χρόνια.
  2. Για ανελκυστήρες με περισσότερες από 6 στάσεις σε κτίρια με χρήση κατοικίας κάθε 4 χρόνια.
  3. Για ανελκυστήρες μέχρι 6 στάσεις σε κτίρια με επαγγελματική χρήση κάθε 4 χρόνια.
  4. Για ανελκυστήρες με περισσότερες από 6 στάσεις σε κτίρια με επαγγελματική χρήση καθώς και σε ξενοδοχεία μέχρι 200κλίνες κάθε 3 χρόνια.
  5. Για ανελκυστήρες σε δημόσιους χώρους, σε αεροδρόμια, σε χώρους στάθμευσης , σε χώρους όπου είναι εκτεθειμένοι σε ιδιαίτερες επιδράσεις της ατμόσφαιρας , σε ξενοδοχεία με πάνω από 200 κλίνες, σε νοσοκομεία, θέατρα και γενικά σε όλα τα κτίρια και εγκαταστάσεις που εξυπηρετούν ευρύ κοινό κάθε έτος. 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

2810 824882
2810 824510

διευθυνση

Καζαντζάκη 7 , Γάζι Ηρακλείου Κρήτης , Τ.Κ:71 414
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    • ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ
    • ΘΑΛΑΜΟΙ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ
    • ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ
    • ΑΝΑΒΑΤΟΡΙΑ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
    • ΑΝΑΒΑΤΟΡΙΑ ΦΟΡΤΙΩΝ
    • ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ ΣΚΑΛΑΣ
    • ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΦΡΕΑΤΙΑ
    • ΠΙΝΑΚΕΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ